1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Kupującego, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
2. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Kupującego będącego osobą fizyczną, który nabywa produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą o prawach konsumenta oraz w Kodeksie Cywilnym.
3. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Kupującemu produkt bez wad. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
4. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta:
1) pisemnie na adres: MPT-TECH MATEUSZ TARKOWSKI, GARNCARSKA 20 , 66-300 MIĘDZYRZECZ
2) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@mobiletechnology.pl
5. Zaleca się podanie przez Kupującego w opisie reklamacji:
1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
2) żądania sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy; oraz
3) danych kontaktowych składającego reklamację ‑ ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
6. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby firmy pod adres: MOBILE-TECHNOLOGY, GARNCARSKA 20 , 66-300 MIĘDZYRZECZ
7. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
8. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
OBSŁUGA GWARANCYJNA
W przypadku korzystania z gwarancji sprzedawcy towar należy dostarczyć do serwisu firmy w stanie kompletnym wraz z opisem dostrzeżonych wad lub usterek, oraz okoliczności ich powstania. Adres dostawy: MOBILE-TECHNOLOGY, GARNCARSKA 20 , 66-300 MIĘDZYRZECZ Jako dokument gwarancyjny zawsze wystawiamy Paragon, Fakturę VAT. Potwierdzeniem terminu przysługującej gwarancji może być również sama data stickera gwarancyjnego. Nie są objęte gwarancją uszkodzenia spowodowane:
- niespełnieniem zaleceń co do warunków pracy urządzenia,
- niewłaściwą eksploatacją, przechowywaniem lub konserwacją,
- samowolnymi próbami dokonywania przeróbek i napraw,
- zdarzeniami losowymi np.: pożar, powódź, przepięcia sieci energetycznej, wyładowania atmosferyczne,
- uszkodzenia mechaniczne i termiczne (w tym taśm na HDD, zaczepów, gałek, klawiszy itp.),
- naruszenia plomb lub nalepek gwarancyjnych.
Sprzedawca nie odpowiada za straty wywołane utratą danych na nośnikach magnetycznych. Gwarancja nie obejmuje problemów współpracy zakupionego urządzenia z urządzeniami innych dostawców. W przypadku problemów we współpracy sprzętu z oprogramowaniem prosimy o dołączenie karty rejestracyjnej z numerem licencji i adresu producenta programu. Niedozwolona jest jakakolwiek ingerencja wewnątrz urządzenia od strony programowej oraz sprzętowej - overclocking , zmiana firmowego oprogramowania unieważniają gwarancję.